Bibliografia i DOI
Numer DOI: 10.18318/978-83-67957-03-8.3.1
—
„Biuletyn Polonistyczny”, Centrum Humanistyki Cyfrowej IBL PAN, biuletynpolonistyczny.pl/pl/
ALLEA, allea.org/
Avanço, Karla, Ana Balula, Marta Błaszczyńska, Anna Buchner, Lorena Caliman, Claire Clivaz, Carlos Costa, et al. “Future of Scholarly Communication . Forging an Inclusive and Innovative Research Infrastructure for Scholarly Communication in Social Sciences and Humanities.” Zenodo, 2021. doi.org/10.5281/zenodo.5017705.
Błaszczyńska, Marta, Melinščak Zlodi, Iva, Morka, Agata, Proudman, Vanessa, & Stone, Graham. (2023). “Collaborative models for OA book publishers (Version 2.0) (2.0)”. doi.org/10.5281/zenodo.7780754.
Carroll, J. M., i Rosson, M. B. 2007. Participatory design in community informatics. Design studies, 28(3), 243-261
Centrum Humanistyki Cyfrowej, chc.ibl.waw.pl/pl/
Czarnecki, S. 2017. Promocja humanistyki. W stronę strategicznej komunikacji z wykorzystaniem narzędzi marketingu i public relations. In: Komunikacja naukowa w humanistyce, E. Kulczycki (red.), 215-235.
Forbes, P. i inni. 2021. ‘TRIPLE Deliverable: D3.2 Report on Co-Design of the Innovative and New Services’, September. doi.org/10.5281/zenodo.5660961.
Forbes, Paula, Stefano De Paoli, Marta Błaszczyńska, and Maciej Maryl. “TRIPLE Deliverable: D3.1 Report on User Needs,” 2020. doi.org/10.5281/zenodo.4533919.
Franczak, Mateusz, Yoann Moranville, Judith Schulte, Maciej Maryl, Agnieszka Szulińska, Pierre Mounier, Chloé Lebon, and Marta Błaszczyńska. “OPERAS-P Deliverable D3.4: Living Book,” February 26, 2021. doi.org/10.5281/zenodo.4817743.
Go Triple Platform, OPERAS Research Infrastructure, gotriple.eu
JISC, www.jisc.ac.uk/.
OPERAS Innovation Lab, OPERAS Research Infrastructure, lab.operas-eu.org/
OPERAS-PLUS,OPERAS Research Infrastructure, operas-eu.org/projects/operas-plus/
Popiel, M. 2019. Czym jest „Geopolonistyka”?, nagranie dostępne pod adresem internetowym: youtu.be/qm-DYm59qXI, playlista „Geopolonistyka” – wirtualny most pomiędzy kulturami : youtube.com/playlist?list=PL1Mf5Qb3t9pE45NCpVNZ85ZFwUKrKyetY.
Prahalad, C. K., i Ramaswamy, V. 2000. Co-opting customer competence. Harvard business review, 78(1)
Repozytorium OPERAS Innovation Lab, Zenodo, zenodo.org/communities/operaslab/
Research Data Management Working Group, DARIAH-EU, www.dariah.eu/activities/working-groups/research-data-management/
Roman A. i L. Stapp. 2022. Certyfikowany tester ISTQB®: poziom podstawowy. Gliwice: Helion.
Skolik, S. 2017. Prywatne przestrzenie wikipedystów. Studium przypadku nad formami oswajania cyberprzestrzeni. In: Przestrzeń społeczna w badaniach naukowych, H. Kawalec, J. Kinal (red.), 127-141.
The Social Sciences and Humanities Open Marketplace, DARIAH, CLARIN i CESSDA, marketplace.sshopencloud.eu/
VERA: Virtual Ecosystem for Research Activation, OPERAS Research Infrastructure, vera.operas-eu.org/en/home
Wielki Słownik Języka Polskiego pod red. Piotra Żmigrodzkiego, Instytut Języka Polskiego PAN, wsjp.pl/index.php
Wilczak, M. 2020. „Biuletyn Polonistyczny” w przestrzeni społecznej – kierunki przemian , „Media i Społeczeństwo” 12, 39-51.
Wizyta studentów polonistyki rzymskiego Uniwersytetu Sapienza w Warszawie, „Biuletyn Polonistyczny” z 21.11.2022; „Spotkania Biuletynu”: Spotkanie 1: Jesienne warsztaty z Geopolonistyką
Wnuk, Magdalena. “Konferencja OPERAS ‘The Future of Scholarly Communication.’” Biuletyn Polonistyczny, 2021. biuletynpolonistyczny.pl/pl/events/summary/konferencja-operas-the-future-of-scholarly-communication,2334/details.
Wróblewska, Maria Natalia. “Ewaluacja „wpływu Społecznego” Nauki. Przykład REF 2014 a Kontekst Polski.” Nauka i Szkolnictwo Wyższe 1(49) (2017). doi.org/10.14746/nisw.2017.1.5.